نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
الگری خواستار حضور طولانی مدت در آرسنال

الگری خواستار حضور طولانی مدت در آرسنال

گزارش شده در صورتی که مکس الگری مربی فعلی یوونتوس به عنوان جانشین آرسن ونگر در تیم آرسنال برای فصل آینده انتخاب شود، او خواستار حضوری 10 ساله در این باشگاه لندنی خواهد شد.

 

بر اساس گزارش روزنامه سان چاپ انگلیس، الگری معتقد است آنگونه که شایسته او بوده در ایتالیا از توانایی های او استفاده نشده و از درگیری های دائمی با رسانه های این کشور نیز خسته شده است. ضمن اینکه رابطه این مربی با بازیکنانی مثل جیجی بوفون و پائولو دیبالا هم چندان جالب نیست.

 

ترکیب تمامی عواملی گفته شد، باعث شده تا این روزنامه از احتمال خروج الگری از یوونتوس در تابستان و جانشینی آرسن ونگر پس از 20 سال حضور به عنوان مربی توپچی ها خبر دهد. البته الگری رقبایی نیز در این راه دارد که اصلی ترین آنها رالف هازنهوتل (لایپزیگ) ، ادی هاو (بورنموث) ، دیگو سیمئونه (اتلتیکو مادرید) و اسطوره آرسنال دنیس برگکمپ هستند.

 

عملکرد قابل توجه الگری در دوران مربیگری خود و کسب عناوین قهرمانی در یکی از برترین لیگ های فوتبال اروپا از اصلی ترین دلایل انتخاب احتمالی الگری به عنوان جانشین آرسن ونگر می باشد. به علاوه اینکه او این شانس را پیدا خواهد کرد تا الکسیس سانچز که همواره هدف شماره 1 یوونتوس بوده است را در تیم خود داشته باشد. ضمن اینکه این مربی 49 ساله می تواند خود را بار دیگر در برابر آنتونیو کونته ببیند. الگری تیم ساخته شده توسط کونته را در اختیار گرفت و به دو سری آ و دو جام حذفی دست پیدا کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: